Sommarväder=lever livet=dålig update

Red ut en sväng på AT igår o hon var såååå trälig, gjorde massor med halter och på vägen hem gick hon i piaff och vägrade göra halt för hon ville hem o ställde sig flera gånger o svetten bara rann på henne, förbannad som jag var så gick jag in i paddocken och de gick så himla bra då, hon har verkligen blivit så lätt i markarbetet med att flytta, hon är hur rörlig som helst, jätte kul men det tog tid, har trälat i ett år med att få henne med sig och lösgjord, men nu så!! Ska rida ut en sväng idag med, fast själv för igår red jag med jennie och när jag rider själv så vänder hon ju påväg till skogen men hem, då ska de gå fort, haha söt. Rider i paddocken efteråt med! Mamma anmälde mig till läger hos julia johansson, så himla kul! Och kan ju även passa på att säga grattis då hon var nolla med sina tre sex-åringar idag på nhs tävlingen, så duktig hon är! Nu ska kag sola lite sen åka vidare till linköping för att köpa ett skarpare bett till AT (tar emot att betsla upp henne, men kräver de starkare bett så är de inget man kan göra åt tyvärr.. Ska även köpa lite sommarkläder, de behövs fyllas på till sommaren!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0