skoläckel

har panik, har massor att göra nu innan jag går ut 8, måste fixa ett omprov + en läxa+ 2 prov imorgon+prao nästa vecka+ slutar vi veckan efter de.
Har verkligen panik över skolan, vill bara skrika och gå och gräva ner mig och sen vakna och allt är över. Har vekligen ångest och vet inte vart jag ska ta vägen, kan inget, vill börja om och ta nya tag men har rester att ta ifatt på nolltid, vill börja gymnasiet, vill bli vuxen, jobba med hästar, jobba med något jag lever för, jag vill inte ens jobba i butik eller företag eller liknande utan vill ha eget tävlingsstall, vill inte sitta dagarna runt fastklistrad i panik i skolböcker, vill vara vid hästar, rida, tävla, skratta, vara glad och inte ha panik och ångest över andra saker jag inte vill göra. Åhhh, förlåt, var tvungen att skriva av mig.
Livet är hårt, men vaf*n är prov gjorde för? kan de en vecka sen är de borta igen. Ska ut till hästarna nu, klarar inte att sitta och glo i en bok, bfsonvidökljnjebvunjdöjfncjvbuoinsed hejdå




mitt mästerverk



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0