Har världens finaste häst

Har varit jätte glad idag, rätt ovanligt en måndag o de är inte alla som kan få mig glad då eller få mig att skratta i familjen, men gappa lyckades ;) red ut på henne idag och hon var så fin, känslig, spänstig, mjuk och som en studsboll, jätte härlig, ville inte sluta galoppera. Hon och Athena är som natt o dag, de är speciella både två. Blev sedan trött på att sitta inne o plugga och gick ut vid tio och satte mig på backen i gappas box o pluggade och satan vad bra de gick! Tills jag fick en hög skit på mig typ, haha söt gappa, goaste o socialaste hästen jag träffat. Imorgon skulle mamma tömköra eller longera bägge hästarna då mina betyg sätts om två veckor och har två prov som jag misslyckat på+musikprov imorgon och biologi på onsdag, Men kanske hinner rida på Athena en sväng, med galoppbommar och trimma då jag ska hoppa 120 på NHS, nationell. Gött 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0