Fullspäckat schema

Hade verkligen inte tid för att blogga igår, tyvärr. Mockade alla fem hagar igår och dom är inte små, aja nu är de gjort. Åkte och red Gappa därefter och hon var så fin verkligen, mjuk och tog skänkeln på ett jätte bra sätt, fin Gappa som får åka hem på söndag efter att hon startat sin andra start i 120 och vara hemma och bli riden av mig, tjoho!!! Sen åker hon tillbaka till nästa tävling igen och är där ett tag. Så himla underbart! Longerade AT igår med pessoaselen och de gick jätte bra tills efter galoppen oh herregud vad hon sprang med den där på aig. Så tog av den så hon fick galoppera av sig sen gick jag ut och gick med henne, fick ta longerlinan över huvet och gå med henne för antingen stog hon på bakbenen eller så tacktade hon hela tiden, överskottsenergi skulle jag tro så imorgon ska jag och jennie ta en lång galopptur i skogen och galoppera massor. Nu börjar jag, vi hörs

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0