60 frågor

1.Hur gammal är du om fem år?

oj, 19-20 ungefär

2.Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Athena, finaste

3. Hur lång är du?
167 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Kollar just nu på en, Morden i midsomer

5. Vem ringde du senast?

Pappa

6. Vem ringde dig senast?

Elin

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Men du sa ju morgoooon pulllii

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Lite olika, beror på vilken person.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta!

10. När såg du senast din mamma?
En liten stund sedan bara, 5 min :)

11. Vilken ögonfärg har du?
Ljusblå

12. När vaknade du i dag?

Hmm runt 07.20

13. Vad skrämde dig om natten som barn?

Vet inte riktigt, spöken tror jag och att en mördare skulle komma

14. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Kommer inte ihåg, skrattar väldigt ofta

15. Hur stor är din säng?

110 säng.

16. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar <3

17. Sover du med eller utan kläder på dig?
Hahahha, underkläder (nattlinne om jag inte sover hemma) under två dunntäcken och en filt, är jätte frusen utav mig

18. Hur många kuddar har du i sängen?
Fyra.

19. Vilken är din favoritglass?
Daim

20. Vilken är din favoritefterrätt?
Kladdkaka

21. Kan du spela poker?
Haha no, made for geeks with no life!

22. Tycker du om att mysa/kela?
Ja klart! Vem gör inte det?

23. Är du en beroendemänniska?

Yes.

24. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej faktiskt inte.

25. Föredrar du havet eller en bassäng?
bassäng, botten på havet är läskig (ehheheh)

26. Vad spenderar du helst pengar på?
Hästsaker helt klart

27. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Ponnyakuten, kollar nästan aldrig på tv

28. Vad har du för ringsignal?
Den klassiska iphone-ringsignalen.

29. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Finns säkert lite kvar

30. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Mina högtalare

31. Flirtar du mycket?
Hmm nej, är lite blyg av mig...

32. Kan du byta olja på bilen?
svarar inte på denna fråga, säger bara: :s

33. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Haha nej, men det kommer jag säkert få någon gång..

34. Läser du dagstidningen?
Nopp

35. Dansar du i bilen?
Nej, hur ska man kunna göra det i bilen???

36. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

gillar inga men om jag måste så är det nog cissi björk!

37. Vad lyssnar du på just nu?

Nicki Minaj-starships

38. Har du varit med i tidningen?
Ja, kändis nivet

39. Vad är det konstigaste du ätit?
Usch, inget jag jag vill tänka på direkt

40. Vad är det för färg på din tandborste?
Vitrosa

41. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Elin Andersson, bästa <3

42. Har du någon piercing/tattoo?

Öronen

43. Din största vinst?

110 med AT i boxholm förra året

44. Civilstånd?
Singel

45.Hur vill du att din kille ska vara?

två-tre år äldre en mig, snygg, vältränad och ha ett hjärta av guld självklart. Mörkhårig, runt 180 cm, och eftersom jag ska jobba med hästar så skulle det absolut inte skada om han också skulle göra det, ha fina hästar + lastbil isf ;) svårt och få ner sånna saker här.

46.Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Massa.

47.. Är du fåfäng?
nja, vet inte

48.Ångrar du någonting du gjort?
Gör väl alla.

49.Vilket är ditt drömjobb?

Något som är hästrelaterad!!

50. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
hästar, kossor, kaniner, katter, hundar osv..

51. Svär du ofta?
Ja, tyvärr eller vad man ska säga

52.Vad har du ätit i dag?

Bara skräp såsom donken

53.Vad gör dig glad?
Många saker gör mig glad, min familj, mina hästar, mina vänner.

54. Vad ska du göra i helgen?

Nästa helg? (denna är ju redan slut) umgås med min fina vän och tävla omgång 1 Div 1 i örebro med AT.

55.Vad är det knasigaste du har gjort på fyllan?

-

56.Favoritlåt?

Åh har så många.

57. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Ja absolut!

58.Vad har du på dig just nu?

Ridkläder♥

59.Vad är klockan just nu hos dig?

16:47

60. Var dessa frågor roliga att svara på?

Jadå, det tycker jag allt! Finns bättre ;)

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0