i'm back in business

Hej, hade ett uppehåll ett litet tag men ska försöka hinna komma tillbaka lite. Egentligen tycker jag det är ur trist att blogga, jag bloggar bara för att kunna gå tillbaka och se vad hade jag för problem där, hur red jag där, osv. Så kommer inte blogga varje dag kanske utan varannan? hoppas ni överlever;) Om jag inte hinner blogga så skriver jag vad jag gör en vecka framåt så har ni lite koll.
 
Onsdag- jobba, rida
Torsdag- jobba, rida (hoppa i lyrk kanske, får se hur hon känns idag)
Fredag- jobba, rida
Lördag- hästskötare åt johansson, rida
Söndag- hästskötare åt min syster
Måndag- sova, rida (kanske jobba)
Tisdag- jobba, rida
 
Haha, ja det är inte så mycket som händer, fullt upp då det tar sin lilla tid.
 
Vi har dessutom skaffat hundvalp vid namn Malin (min syster tyckte att den skulle heta det för hennes idol heter ju faktiskt malin baryard;)) en dansksvensk gårdshund, super söt. Nio veckor ungefär:)
 
Mamma och malin
 

Kommentarer
S

Så himla söt Malin är!



2012-06-29 @ 09:46:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0