tiden rinner iväg när man har roligt

Red ut på Athena igår då, började med att hon slängde av mig (haha) första gången på länge faktiskt, var inte beredd och hade inget grepp då jag red i bara skor. Hon skulle vända och hon stegrade och stegrade gång på gång. Blev faktist riktig förbannad på henne sen, j*vla sto. Sen bara studdsade hon hela väggen men sen när vi var hemma då hon hade gett sig så rann svetten om henne, skam den som ger sig..;) Märkte redan när jag borstade henne innan så satt hennes baskor lite lustigt men det var inget med de FÖRRENS jag kom tillbaka då vänsterbaksko var borta och hon hade fläkt upp hela hoven så att hon haltade rejällt. Högra bakskon var lös den med och kåpan på skon slår hon jämt av sig såp skon hade åkt bak på hoven och vi försökte få bort den men det gick inte men hovslagaren kommer imorgon och jag hoppas på att det går att spika i hoven iaf..skit. Tur att jag inte har tävling inbokad förrens efter falsterbo:)
 
Idag hoppade jag Gapa för julia på lyrk och det gick riktigt bra och hon var väldigt reglerbar framför hindrena och mer rappare och kvickare förövrigt. Jätte kul att få hoppa henne igen!! :D
 
Nu ligger jag och Malin (hundvalpen) i soffan och gossar och resten av familjen är på torpöna :)
 
 
 

Kommentarer
Rebecka Fredriksson

Hej! Jag kan tyvärr inte hitta några bilder på dig och din fina pålle! :( Har letat men ingen verkar passa in på din beskrivning av er!

Svar: Hej, okej tråkigt :( tack ändå!! :)
Julia Sundelius



Blogg: http://rebeckabinkle.blogg.se
2012-07-05 @ 14:38:00




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0