uppe med tuppen

vaknade nyss, eller en halvtimme sen. Tack alla för ett bra slut på 2011 och en kanon början på 2012! Är sjukt taggad, har 5 nyårslöften som vissa här kanske inte kommer gilla.. Men jag måste för att lyckas med de jag vill.
  1. Sluta äta kakor och fika, istället äta frukt.
  2. Inte äta lika mycket godis.
  3. Röra på mig fyra gånger i veckan, gå ut och gå/springa/powerwalk 5 km.
  4. Ge allt på hästarna.
  5. Sluta blogga, inte helt. Bara uppdatera när jag har tävlat, så dom som är nyfiken på hur de går kan läsa.

Och för er som undrar varför just sluta äta kakor och att jag ska röra på mig är därför jag inte är nöjd med min kropp, bra så nu vet ni :)
Ni får ha en bra fortsättning på detta året. Vi hörs den 8 då jag ska tävla, 110 120 med athena. pusssssisissis
såkandegå

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0