hurtbulle vare ja

har varit ute och sprungit en sväng, allt jag har lagt på mig senaste halvåret är inte bra haha. Igår när jag red hoppade banan på Gappa blev jag lite flås och om jag ska bli bättre måste jag få upp konditionen, den är inte något vidare direkt. Men snart så:) Nu sitter jag med spotify i öronen och pluggar glosor sen ska jag ut till mina underbara hästar!!
 
Träningsplanering fram till söndag.
 
Gappa
 
onsdag- longera på snodd
torsdag- vila
fredag- lite basic övningar i ridhuset
lördag- markarbete
söndag- tävling!!!! inte tävlat henne på över ett år, ska bli så kul :DDDDD
 
Athena
 
onsdag- rida på snodd
torsdag- testa ut prestige sadlar på sharpman
fredag- rida ut
lördag- galoppträna
söndag- vila
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0