UPPDATERING!

Som en tjuv bryter jag mig in på Julias blogg och hjälper henne lite på traven med bloggningen, gulligt va? ♥
¨
Kan berätta att igår hopptränade Julia för William med Gapa. Athena vilade. Iallafall då, Gapa var väldigt duktig. Körde sitt eget race stundtals, men hoppa kan hon ju iallafall. Det är en sak som är säker. Och så snackade hon såklart lite skit med mig. Duktig som jag är så filmade jag ju Jullan också, så om ni frågar lite snällt så kanske hon lägger upp den sen!
¨
Julias bloggning är inte så jättebra just nu, men peppa henne så hon börjar blogga igen, så släng in en liten kommentar vettja!  
Borde verkligen sluta bryta mig in på andras bloggar! 
Ha det bra alla Julias läsare! 
xoxo Sara
¨

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0