hoppträningen

Gapa var jätte fin tjurade när jag satt ner i galoppen och sparkade och höll på, men det gick bättre sen, hon var klockren i hoppningen, det bara smattrade till i backen när hon hoppa, hon hoppar ju som en gud.
Athena var också jätte fin, lite tjurig i markarbetet och bet sig fast när hon blev intresserad av hingsten, och athena brunstar ju med, tur att det var en lugn rutinerad hingst som varit ute en del. Hon var jätte fin i hoppningen, hoppade as fint. Sen var det många galoppsprång fram till ett räcke som låg mellan 135-140 där rev hon några gånger, pågrund av att, ena gången höjde jag handen lite innan, andra gången var hon ouppmärksamt, tredjegången blev det perfekt, och då slängde inte jag fram handen och störde henne heller :) Annars var hon kanon fin i hoppningen! Och det var meningen att jag skulle vara tillbaka i sprången.

Kommentarer
sanna

Syggt det ser ut! Att du vågar hoppa så högt! Super fin blogg också, Kram! :D



Blogg: http://sasasanna.blogg.se/
2011-09-23 @ 07:49:46
Julia

Vilka språng din häst tar :) Ser ut att bära på lite kapacitet där!



Blogg: http://jumpingforlife.myshowroom.se/
2011-09-26 @ 11:18:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0