hoppträningen i onsdags

gick jätte bra, athena var superfin på framridningen men gick och bytte bett till hoppningen då hon blev lite låg oh hoppade inte upp sig som hon brukar, men var super fin igår när jag kom till ridning och satt ner och höll stödet i tyglarna och bara tröck på, hon var så himla fin! Och en kommentar jag fick av william var: du rider ju som rolf-göran mot hindrerna! Sånna kommentarer är alltid lika roligt att höra det gör min kväll och även min morgondag verkligen :) även fast det kan kännas ibland som jag sitter och hoppar runt som en stor fet padda, haha fast jag innerst inne vet att jag inte gör det men kände så igår ibland men sen när man fick den där jätte snälla kommentaren vände det helt, haha.
Red athena på fältet och hon var lite tjaffsig ibörjan men det lossnade till slutet. imorgon rider jag både hästarna, på lördag tänkte jag åka till sissi lilja och kolla på någonting, sharpman hade något och jag åkte med ellinor :) ska bara checka skjuts en gång till.
Snart är den förbaskade snön här igen..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0