Tävling hos lilja

Red fram ute i regnet, gick bra förutom att athena gick och tröck hela tiden och kände inte spöt för hon hade täcket, men väl inne på framhoppningen var hon riktigt fin, tog tag i hindrerna själv. NÄR jag kom in på banan bara kastade hon sig och stegrade och vägrade gå ner i nedre delan av ridhuset, men efter ett tag gick det bra. Men när jag fick startsignal blev hon än helt annan häst, hoppade super och vi gick alltid på ett mindre galoppsprång på linjerna, petade dock 11 i andra fasen, rev med fram (?) blev väl aningen lång och kanske gick lite snabbt och jag han inte ta en halvhalt innan, men hon stog inte emot på hindrerna bara resten, haha. Trött i benen var jag sen kan jag lova, men är jätte nöjd över Athena! :) Sen lämnade vi hästen och åkte tillbaka och kollade på Sara Brink när hon skulle hoppa sina hästar, jättefina hästar! Film kommer i eftermiddag.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0