jag lever

hej, livet är inte på topp just nu, många vet om vad som har hänt och många inte, det är en i skolan som tagit självmord, Andreas friberg som han hette var bara 13 år gammal och knappt påbörjat sitt liv, synd att han inte visade att han mådde dåligt, alltid glad när man såg honom men var nog inte det innnerst inne. rätt  tungt i skolan speciellt, imorgon är det minnesstund i centrumkyrkan, rest in peace Andreas! <3

Red iaf för Karina möller förut, gick riktigt bra förutom att athena är en riktig bitch ibland, hehe. Imorgon är det hoppträning på norton och athena, och på torsdag är det studiedag då HELA dagen ska pluggas, kämp. Fredag rider jag hästarna och åker sedan in till bx och träffar lite göddigt folk. På lördag är jag funktioner hos lilja då mjölby har tävlingar, och rider stjärnan athena då med. Söndag är det tävling, sista tävlingen för iår! Har redan planerat hur jag ska rida när jag är där inne, galoppera runt innan, volter på volter, kör vårat race där inne, jag ska vara riktigt bestämd, över alla hinder och vi satsar självklart på ett trevligt slut på sässongen, vi hörs. HEJS

äcklig gammal bild
image description

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0