2011-11-16

har klarat av 2 prov idag som kändes riktigt bra! Och en tung minnesstund, riktigt jobbigt att se hans två bästavänner och föräldrar, tårarna rann på de flesta, riktigt jobbigt. Andreas, vi alla saknar dig! Du hann med alldeles för lite.. Hoppas allt är bättre nu dock. Jag kommer aldrig glömma hur en trettonåring tog detta beslut o genomförde det... Du va värd så mycket mer ♥ Vila i frid pojken.




Ikväll är det hopplektion på Norton och athena, spännande. Är riktigt trött och funderar starkt på att gå och lägga mig, och jag bestämmer här och nu att jag ska göra det! Vi hörs,  HEJS


Carmargue (Cassini II - Cantus)
Idag är det 26 dagar kvar till vi åker till thailand tillsammans med min familj och med Linnea (kusin) och hennes familj, och jag och linnea ska ha ett eget hotellrum, underbart, kan göra exakt vad vi vill, farligt ;) Kommer hem den 27 december och några dagar efter kommer Bright Jewel hit, då hon ska klämma ut ett talangfullt hoppföl som kommer ut runt midsommar, då blir stammen på fölet Carmargue - Irco Mena. DRÖMSTAMMEN!

Kommentarer
moa

tja moa här hopas du inte glömt migg kolla gärna min blogg

http://mosansliv.blogg.se/



Blogg: http://mosansliv.blogg.se/
2012-01-03 @ 23:10:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0