Hoppträningen igår.

Gapa- fin, men var seg i uppvärmningen men var jätte fin sen när vi hoppade och hon hoppade upp sig rejällt på sista hindret, härlig känsla härlig häst!
Athena- fin på uppvärmningen men blev alltid spänd vid öppningen,, fjantis! Men var jätte fin i hoppningen men vi kom fel in på en linje men två oxrar då det blir ett ''mellanläge'' eller vad msn kan kalla det. ``Hoppa av tidigt, eller väldigt sent?´´ och då hoppade hon av tidigt och vi kraschade, men det får jag ta på mig själv för jag skulle tagit tillbaka mer innan, jag gjorde ju exakt samma fel på gapa, skärpning julia, hoppas du har lärt dig något! ;) Men hon var super fin annars!
Idag måste jag plugga för har ett stort fysikprov imorgon, men rider nog den ena hästen iaf, elr både får se ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0