hoppträningen :)

Gapa- fin, men behöver sätta sig mer under sig, sen är hon väldigt känslig med vikten så jag måste börja ut och springa och stärka magmusklerna ochh ryggmusklerna mer, annars var hon lydig och fin!
Athena- hon var väldigt spänd, men taggade till rejällt i hoppningen och överhoppade sig och hoppade allmänt bra och sög tag i hindrerna underbart, hoppas hon är lika fin på lördag, vi har inte hoppat så mycket med henne nu ett tag för hon har varit lite loj i hoppningen men nu verkar det komma tillbaka!
Carro tog bilder och dom kommer nog framöver, men blev ingen film för mamma skulle iväg och jobba natt, menmen bilder kommer ju.

Kommentarer
Emma

Sv: Stora utebanan är superbra! Fattar inte varför de har framhoppning där nere istället för i ridhuset så man kan hoppa fram lite ordentligt! Jag skulle ridit 115 nu i helgen men hans licens hann inte bli klar men jag ska rida 115 den 12e men som de ser ut nu tror jag att jag åker till Vimmerby :P höhöh

Lycka till på lördag! :)



Blogg: http://eeemmmsii.blogg.se/
2011-05-19 @ 09:03:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0