blogg.se kan dra

usch på blogg.se säger jag bara..
men iaf eftersom jag inte kunnat blogga blir det ett ganska kortfattat inlägg om ridningen och shoppingen osv.
Söndag- så red jag och mamma ut,  vi red en liten ''omväg'' eller ny väg kan man säga :) hästarna var fina och lagom pigga.
idag- var jag på sharpman och lämnade tillbaka den fina dyon martingal plattan, jag kände att jag egentligen inte har så stor användning av den, bara i skogen och då känns det onädigt att ha en snygg och dyr dyon. Och så var den lite stor med, men bytte den mot ett ursnyggt dyontäcke, jag testade det på Gapa och det var stort, men Athena sprang bara iväg i hagen när jag skulle testa de ;) hoppas det passar henne! Men idag och imorgon får hästarna vila, så kommer göra tidsinställda inlägg om outfitar och dagens osv.
Ha det bra.
bild från google på det nyinköpta dyontäcket.
jag såg att det skulle vara rätt stora och långa nu så det är nog perfekt till Athena :)

Kommentarer
Moa Jonsson

Riktigt snyggt täcke! :)



Blogg: http://moajonsson.blogg.se/
2011-05-09 @ 19:32:32
Emmy

Sv; tack så mycket! :) visst kan vi länka varandra :)



Blogg: http://dressyrvshoppning.blogg.se/
2011-05-10 @ 06:57:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0