mina halvblod är ju bara helt underbara.

Red gapa på fältet, hon var asfin och jag fick den där härliga känslan som jag fick på framridningen, och jag gjorde så som william sa, och hästen gick ju helt fantastikst då! Men så racade jag i slutet med alma och gapa hatar att komma sist så hon drog ju på som tusan, och då flög såklart den andra skon... Hovslagarn kommer imorgon, :)
Red athena i paddocken och ''gröppte'' ut sidorna eller böjde henne och lösgjorde henne och kramade ytter och tog ledande med inner och fytusan vad fin hon var, skönt! Imorgon kl 6 ska jag upp och rida på gapa, och rida henne TRÖTT, så det går att sko henne, men det ska fasiken funka! Emellan ridpassen var jag ute och sprang *NÖJD*!

Vi hörs antagligen imorgon.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0