kusin här

kortfattat från torsdag-söndag.
torsdag- åkte till mormor sen sov jag hos evelina, vi var ute på kvällen och träffade ebba, trevligt.
fredag- var hos mormor och kollade på tv och slappade. Och jag och evelina bestämde oss för att hon skulle med oss hem och att hennes c-ponny kunde häönga med.
lördag- hjälpte evelina (kusin) och packa till hästen och vi lastade och drog oss hemåt. Det blev jätte varmt i deras transport så han var svettig stackarn, så vi spolade av honom och släppte ut honom i hagen :) Sen åt vi, sen gick vi ut och red en slapp sväng i skogen, jag red athena första gången på 2 veckor, slö? skulle inte tro det. CRAZY HORSE, så fort jag tog i henne bara flög hon, härlig häst det där. Sen satte vi upp tältet och ''sov'' där inatt, men vi somna inte förrens 3-4 för att vi var ute och yrde runt, ladugården, hagen, buskarna, haha , aaa..
söndag- Men vi gick upp vid 8 (segt) gick in och åt, bytte om till ridkläder, hämta gapa och mowgli. Red dressyr i ridhuset gapa var jätte fin, fick bara sin cp ryck som vanligt, men var jätte fin i traven (förvånad) ett bra framsteg, jätte kul! Nu ligger evelina i soffan och sover, haha hon somnade visst, kanske ska väcka henne? Ikväll ska jag hoppa mowgli i ridhuset, ska bli kul. Ska ju tävla honom eftersom de ska sälja honom och hon har inte tagit sitt grönakort ännu, därför skajag tävla honom, kul :) Rider athena i ridhuset ikväll med eller galopptränar jag henne för hennes mage är inte vacker...
På onsdag ska jag på cr i boxholm, hoppar 115 så får vi se hur det känns :D
trött? aa kanske.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0