hej för...

hej, förlåt för dålig uppdatering men iaf, igår red jag gapa på morgonen om jag inte redan berättat det (?) hon var sjukt fin iaf, fick sina cpryck då och då, men gick stadigt i formen, härligt! Sen reed jag athena i ridhuset, gick helt okej, slutade jätte bra, vi är ju både ringrostiga eftersom vi har ''vilat'' från hoppningen i 2 veckor, men jag är nöjd med henne. Athena fick stå inne inatt, och ska göra det ett tag nu och få ner hennes mage. Imorse åkte vi iväg till ullared, hittade en massa roligt, tyvärr ingen magplatta då det var urplockat på hästavdelningen, och det fanns bara svarta och från 125 och uppåt :( Nu ska jag, evelina och mamma ut och rida, mamma tar athena och jag gapa, hoppas på att vi kommer runt rundan i skogen idag bara... men det tror jag eftersom hon är jätte kär i mowgli ;) Imorgon kl kvart över 8 lastar vi gapa för att åka på hoppträning hos William, Anna och Edwina rider för w, och ska hoppa runt på deras fina nya hinderpark. :) Sen hem och hålla lektion för evelina, tömmköra ronja sen rida lektion på athena för karina, toppen dag :D

Kommentarer
Jennifer

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)



Blogg: http://djurförsäkring.net
2011-07-12 @ 15:11:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0