dressyrträningen..

...gick skit BRA, underbara bruna bajshästar!
Red Gapa först hon var mjuk, men hon biter sig fast i vänster tygeln i både varven och blir as stark och jag får jätte ont i armen när jag försöker hålla stödet, jag tror hon är vass på den sidan, vi ska ju snart till tandläkaren, hoppas det är något litet som gör att hon blir mjukare i vänstersidan sen. Annars var hon super fin och karina tyckte att hon hade blivit mycket finare och att det var en stor förändring på henne, jätte kul att höra! :)
Athena var fin från början, sån som skritten, vi jobbade henne i trav, jag skulle ta ner henne på yttertygeln och sen ställa henne längsammt innåt och efter en kvart satt det där perfekt och ur det där fattade vi galopp och jobbade med att hon inte skulle bli lång i yttersidan och att den inte skulle släpa efter, och allt det där var perfekt, synd att det är svårt att få fram det där bara..
Imorgon vilar athena och gapa rider jag i skogen med sara, vi ses.
denna damen ska snart sparkas igång..

Kommentarer
STALLKOMPISAAR

Just nu så har vi frågestund hos oss på stallkompisaar, kolla in & ställ några frågor.. den som ställer mest vinner en fet länkning i ett inlägg!



Vi kommer fortsätta blogga då vi fått mera än 30 frågor, kom igen nu!



Blogg: http://stallkompisaar.blogg.se/
2011-07-27 @ 06:43:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0