fina pollar

Red gapa en sväng i ridhuset, och hon var superfin i slutet men hon protesterade lite men bara man var ett steg föra henne hade hon inget annat val, sen blev hon jätte nöjd av alla klappar hon fick, fina polle!
Mamma red athena och jag testade den nya dressyrsadeln men nej, jag är ingen dressyrryttare som älskar dressyrsadlar, hoppryttare som älskar hoppsadlar! Såg att jag var med på startlistan, startar som nummer ett och jag kommer vara ledig från skolan på fredag, skönt så man bara kan konsentrera sig på hästen och inte massa skolarbete och så innan. Sen på söndag tävlar alma i hageby med laget!
En av de lyckligaste dagarna i mitt liv!
DE ÄR TUR ATT JAG HAR ER MINA STJÄRNOR!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0