RESLUTAT DAG 1

ja vad ska man säga, bättre ritter finns det.. Hon var jätte fin på framridning/framhoppningen och sen inne på banan blev hon spänd (tyckte jag). Hon var jätte fin hela rundan faktiskt, det var mer piloten som inte kunde rida. Red verkligen helt KASST hela banan, höll i henne för mycket och kraschade in i ett hinder som jag inte ens skulle hoppa. FAN vad förbannad jag är nu, red verkligen as dåligt där inne, om jag rider lika dåligt imorgon vet jag inte vad jag gör. USCH, skäms verkligen över ritten, stackars häst. ÅHH vad arg jag är, nu vet ni. 0+4 fel som lika gärna kunde varit 20 fel. Imorgon tar vi nya tag, ska försöka lämna detta bakom mig och se positivt och blicka framåt. Imorgon är en ny dag, ny möjligheter. Jag ska verkligen se till att rida bra imorgon, annars vet jag inte vad jag gör, athena gör ju rätt när idioten där uppe rider bra. Imorgon ska hon göra rätt!!! ANYWAY, longerade gapa och hon var superfin verkligen, världens finaste<3

De flesta säger att det kändes värre än vad det såg ut, men bryr mig inte hur det ser ut. Utan det är känslan som räknas, tycker jag?

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0