120 nationell två faser

Dubbelnolla!!:D

så underbart fin hon var, jag höll i henne för mycket tyckte jag. Men hon var kvick upp underbara häst. I omhoppningen så gick jag och mamma banan med rätt så avkapade svängar men när jag var inne på banan tog jag bara lugnt och ville vara säker på rundan och ville sätta en nolla, eller försöka och vem är inte bäst som Athena och ställer upp och hopppar på en bred paralleloxer när hon kommer i botten, fantastiskt vad bra hon är. Från 1-3 var jag osäker om jag hade fått startsignal så satt och backade för hörde dommartornet fråga den andra om hon var julia osv, men det redde ju ut sig rätt så bra ;)
Gappa kan hoppa men hon skulle behöva få lite snällhet av athena;) Lite halvt galen på framhoppningen och kastar av julia, och hoppar krysset löst utan ryttare, haha hopphuve. På banan var hon superfin, hon smet förbi trean som kom väldigt fort ur en snäv sväng men resten hoppade hon felfritt!! 4 fel i 130 debuten med fantastiska språng!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0