sportlooooov nuuuuu o gbg på oooonsdag!!

vaknade av att min klocka dunkade i kinden imorse, skönt må ja säga. Ne nu tar jag tag i dagen som är kvar och går ut och fixar stallet sedan går ut och går med en dryg hingst som bör uppfostras lite, kan gå hur som helst.. Rider ZH därefter och sedan AT.
Kan säga såhär att helgen har gått i ett, stressat som en jude. I fredags kom jag hem och direkt ut och fixade stallet och sedan släppte in och red AT, gjorde iordning henne och sedan sprang ut till ridhuset för att hjälpa till då Anna skulle hoppa GP, sen in och då var kl 9 och gästerna kom kl 6, trevlig som man är. Badade badtunna tills kl 12 och in och sov, sen upp kl 8 fixade stallet, red för Fredrik Spetz sen in duscha åka vidare till kusinerna i Gusum (14 mil) sen bowlade, hem till linnea och sov och sen hem kl 8 och laga staket, sen åka vidare och skulle ha kollat på GP när hon tävlade men vi hann inte då det strulade med lastbilen, sen hem IGEN och red AT för Fredrik sen fixa ridhuset in o duscha sen var det läggdags igen. HERREGUD, har inte suttit ner mycket på helgen. Men skriver mer om hoppkursen ikväll om jag hinner, osen kan jag säga en tråkig nyhet att Norton är skadad, tur det inte var värre, eller ja det får vi se om två veckor. Rörig text men det är något iaf.

Läs om Gapas resultat från igår här http://annaowilliam.blogg.se/
Hoppas det funkar mellan oss sen, det skulle vara guld värt underbara bushäst ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0