Skiiit

F*n vad jag är sur, exakt på allting....nästan!! Athena ha fått ett överben och ska vila nu när de går så himla bra, f*uck! Osen norton är skadad fast han är mycket bättre nu, ska in på återbesök på fredag igen så får vi se. Dock finns de tre positiva saker, imorgon ska jag hoppa för william på en ny häst vid namn bacardi som är efter artist och har tävlat upp till 140, ska bli spännande! Sen så ska jag ridas in lite på Gapilisen så rider henne på torsdag så får vi se hur de går, ska se till att någon filmar eller tar kort. Sen på lördag kommer bästa ellinor höög hit o ja hon är alltid hög.. Vi ska tjocka oss o mysa l snacka skit! Ff dessutom ;) men ska sova nu för är trött. Gick ut på en lång mysig sväng i skogen med athena förut, gud var hon är mysig och gör en på topphumör, hon är som en bästavän för mig, underbara fina älskade bebis häst!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0