sorry

förlåt för jätte dålig uppdatering, men vänner och hästar går före.. Gör en sammanfattning ist.


Lördag- vaknade och hoppade in i duschen och fixade mig för att åka och shoppa, fick med mig 2 bh, ett par jeans, 2 tröjer och sen var det något mer. När jag kom hem gick jag upp till stallet och fixade då ellinor och humle kom, vi packade upp allting och gick ut till ridhuset och red. AT var verkligen suuuuuper fin. Jätte stadig i både galoppen och traven, ska se till att mamma filmar någon gång för j*klar vad fin hon har blivit på sistone! gick in till farmor&farfar och åt sen. Sen chillade vi resten av kvällen.

Söndag- gick upp och fodrade hästarna vid 7, gick in och la oss till 8 ungefär. Vid halv 10 började hoppträningen för Fredrik spetz, hela uppvärmningen fick vi rida utan stigbyglar. AT var väldigt fin i traven men i galoppen har hon så mycket tryck så vi tränade mycket på långsam galopp med låg form och lite längre tyglar, gick jätte bra efter lite tragglandes. Även i hoppningen var hon väldigt het så tränade där att jag skulle vara lite ''kall'' och vänta på henne och vara långsammare i överlivet och med handen och släppa skänkeln lite mer, hon var jätte fin sista banan! Jag skämde ut mig med.. jag sa till honom: ''när hon blir het blir jag också det'' . Då fick vi ett gott skratt hahha, piiiinsamt när jag skulle säga att jag drev på henne när hon blir het, men han fattade ;) Åkte sen till Rhedin på kvällen och åt pizza, jag och ellinor tog en långpromenad och skulle träffa lite folk, vet inte vart vi hamnade riktigt?!

Måndag- fick vi sovmorgon till 8 ungefär, för vid 9 skulle vi åka med Zahara och prinsen till en clear round-hoppning, gick bra för de både. Gappa var också med, julia red henne lika bra som vanligt. Och de nollade 110 lekande lätt, agnes filmade så det kommer kanske upp på deras blogg sen.
Idag ska norton sätttas igång efter hans vila så rider ut i skogen på honom en sväng och efter det tar jag AT och galopperar av i skogen.
tack för de här dagarna ellinor ♥

Kommentarer
Elli

Tack desamma<3



2012-04-10 @ 13:04:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0