Skit dag

Åhh, orkar inte. De gör de ju inte lättare när man ska gå in i 120 och hör att man är en klump som sitter på en häst, fine, men säg det till mig istället för att gå bakom ryggen. Sorry för detta men blir less på att höra  sånt. Ramla av i omhoppningen i 110 på 11 men annars var hon jätte fin, i 120 kom vi bra på de tre första men lite stort på fyran och rev ganska rejällt på femman.  Arg på mig själv att jag inte kan rida som man ska, som alla andra? J*vla skit. Tar bloggpause tills vidare, måste vila och börja träna upp mitt självförtroende då de är på botten. Imorgon åker jag till Sharpman och inhandlar ett par shortchaps, förmodligen. Bloggar när jag vill igen, pallar inte

Kommentarer
Betty

Skit i vad folk pratar, dom är bara avundsjuka! Du är jätteduktig, Jullan! Kom igen bara!

Kram



2012-04-21 @ 22:39:24
Karin Rhedin

Jullan, du är så himla duktig tro inget annat! Jättetråkigt att läsa att folk pratar... Men tyvärr, så är det för alla i den här sporten. Sen går det upp o ner i resultatlistan... Kolla bara på världseliten! Huvudsaken är att man biter ihop o kommer igen. Det vet jag att du kan! Ta med de språng som kändes bra glöm resten. Nu blickar vi framåt, tränar vidare o taggar nya tävlingar, du är bäst:) kram Karin R



2012-04-22 @ 08:05:17
Tova & Lina - Vinn ett par ridbyxor ♥

Vill du ha chansen att få ett par ‘Mountain Horse Jeanie’ ridbyxor med ett värde av hela 1,200 kronor gratis? Var då med i våran tävling där priset är just dom här ridbyxorna! Det tar bara några få minuter att anmäla sig och ha chans att vinna det här.

Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/april/vinn-mountainhorse-ridbyxor.html



Kram!



Blogg: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/
2012-04-22 @ 15:41:27
Ebba

Lyssna inte på allt skitsnack, fast jag vet att det är svårt.. de som pratar skit är bara avundsjuk på den de pratar om! Du är grym Jullan! :) kram Ebba



Blogg: http://ebbamarialouise.blogg.se/
2012-04-23 @ 07:06:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0