Fantastiska häst!!

Sitter och ler åt hur fin AT är, i örebro var öronen spetsade framåt hela tiden och hon letade hinder överallt. Hon är bäst! Fast hon var lite spänd där inne de syntes, hemma där hon vet att hon är "trygg" flyger svansen upp när hon är avspänd men på tävling, speciellt i 110 så spänner hon ryggen lite på banan men i andra klassen där de blir lite högre tex i 120 så hoppar hon upp sig mer och är avslappnad så jag tror att det kommer när hon får mer rutin på nya anläggningar! Måste bara säga att jag har grymt ont i mitt (höger) nyckelben ut till axeln, jag kan inte ta i, när jag skulle slänga upp sadeln på norton igår så gick de inte att få upp den högre än vid mitten av magen så jag var tvungen att be mamma och han är ju bara 172(?) i mankhöjd så de borde ju inte vara några problem, måste säga till mamma o fråga om det är farligt som jag frågar i varannan fråga, haha. Ne nu ska jag bortsta tänderna i tio minuter så tandläkarn blir lycklig!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0