Athena MH <3

Red Norton i skogen innan hoppträningen, antingen skulle han galoppera jätte fort eller vända hemåt, haha glad att bli riden efter 2-3 månaders vila. Han var jätte fin men är fortfarande öm, men inget som skadar då jag rider på långa tyglar. AT var fin på hoppträningen, lite stel och tog inte stödet riktigt i uppvärmningen. I hoppningen var hon jääätte fin, tränade på att jag skulle hålla ihop mina händer för de åker isär och då tar hon inte förhållningarna för femöre, men gick mycket bättre sen, är lite trutig. Så får väl sätta på den där förbannade martingalen.. haha, hatar att ha det, men det är nog bra för AT, fredrik tyckte jag skulle testa att ha det då det ramar in henne mer och hon tar bettet på ett helt annat sätt, vi får se. Ska testa att rida med det imorgon så får jag helt enkelt se om jag har det på söndag då det är andra omgången i div I i örebro.
Fina AT som hoppar upp sig så fint och skjuter ryttarn ur sadeln så hon dunkar ner huvet, haha.
Vet inte varför det är så dålig kvalite då det är filmat i hd????
Nu ska jag sova då jag ska vara i motala imorgon kl 9, tandläkaren.. vet inte om tandställningen åker på, vem vet

Kommentarer
linnea

Fin häst du har :)



Blogg: http://lbergh.blogg.se/
2012-04-16 @ 18:07:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0