2012-04-19

Haha smart som jag är så hann jag inte ladda in filmen i datorn för mamma åkte iväg och jobbade natt och pappa sitter ner i sin ifåne och spelar bilspel, åhh. Orkar inte gå ut och ta en diskussion med honom heller, har en känsla av att han kommer vinna den iaf.. Hade prov sista lektionen och det tog fem minuter för alla men det kändes riktigt bra måste jag säga, det tog alla fem min då det var rätt så lätt, kanske därför det kändes bra? ;)

Red världens bästa Athena MH i ridhuset och hon var så j*kla fin! Herregud vad vi har utvecklats tillsammans, bara under två månader har det hänt massor, sinnes! Tog stöd på bettet hela tiden och var som ett gummiband hela hon, bästa ridpasset på länge tror jag!! älskade häst ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0