Träningen..

...gick super bra, fick massa beröm för att jag hade jobbat henne så bra och att underhalsen nu satt på nacken, riktigt kul att höra. Hon fick ju sina ''idiotryck'' som Karina sa, men hon älskar ju att jobba men när det blir lite jobbigt då flyger hon upp i taket och kör sina race, allt för att få av mig men hon har aldrig lyckats ännu ;) Men Karina tyckte att det var bra att jag var konsekvens i de där lägena, det jag var as rädd för att hon skulle stegra på Karina då hon stog i mitten och gapa tog upp hela volten och det är bara låta henne fortsätta för det går inte ta en konflikt med henne, då blir det bara ännu värre, man får lura henne lixom: fortsätt jag bryr mig inte, sen går man tillbaka till samma jobb igen, sen i framtiden kommer hon inte tycka det är roligt längre för hon försöker ju verkligen att få av mig men hon lyckas aldrig så tillslut kommer hon sluta. Hon är ju väldigt lätt i baken med, så karina bara; stå upp när hon lättar så du inte tappar balansen, så stog och satt ner lite överallt ;) Men är jätte nöjd över gapa. Förra gången (3-4veckor sedan) gick hon ju med huvudet rakt upp, nu gick hon ju stadigt i formen.
lätt i baken somsagt..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0