bad update

sammanfattning
onsdag- var på hööks, sharpman och handlade lite välbehövliga saker. Sen fick jag och mamma för oss att jag skulle ha Norton på hoppträningen, och det lyste upp min kväll. Fytusan vilken häst, jätte fin på framridningen och kunde verkligen galoppera framåt och inte på stället, han var iaf superfin. Sen började vi hoppa fram på enstaka hinder, och j*vlar i havet vad det gick undan, han uppskattade att få hoppa igen. William trodde vi hade hoppat hemma några gånger innan träningen, haha men nops. Och det är jätte synd att inte någon har tagit tillvara på hans kapacitet när han var yngre efter sin skada.. Men hoppade sedan en bana på 1 och enstaka 110. FIN häst. Någon som vill ha film? :)

torsdag- red jag athena på förmiddagen på åkern och lite i paddocken, mest lösgörande i bogarna och det uppskattade hon väl att på galoppera på gärdet, hehe bockbockbock.. Gick ut en sväng med norton sen då han ska skrittas två dagar efter första hoppträningen på 11 år så det inte blir inflammationer och massa träningsverk.
fredag- har inte kunnat sova någonting inatt, tänkte gå och lägga mig i tid för en gångsskull, låg i sängen vid 10, men nej tro inte att jag kan sova, VID 5 somnade jag, och gick upp vid sju, kanske lite smått lagom trött nu?! aa, snart ska jag in till strölle och träffa en, sen kommer jag hem vid fyra och då rider jag athena på direkten och sedan går ut och går med norton sen fixa allting i nya stallet och allting i vårat stall sen vid 6 kommer kusinerna.
På söndag kanske det blir att åka på tävling i linköping, isåfall åker athena och jag med anna  och william i deras latbil, hoppar bara en 110 då, men inget säkert ännu. Vi höres

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0