ÅBY!

Som sagt, kom precis hem och det betyder att det var en grymt lång dag!
Nu ska jag försöka återberätta den härliga känslan jag fick på både hästarna.
Athena- 1m: Red fram och hon var jätte fin, taxerade rätt och hoppade högt över och väldigt runda språng, vi gick in på banan och det var jätte läskigt med vattengraven tyckte hon, men jag galopperade runt där och sen fick jag startsignal och sen lekte vi runt banan lekande lätt. Hon var jätte fin hela  rundan men fick tyvärr ett nedslag på 3:an som knappt hördes men såg det när jag red mot femman som tur var ;) 1m lagklass: hon var lite seg men fin på framhoppningen ändå, på banan stog hon emot as mycket, jag fick knappt fram henne, men efter några språng slappnade hon av lite mer, men fick ett pet för att hon stog emot så mycket, fick 43 i stilpoäng också laget kom precis utanför placering.
Gapa- hon var helt crazy på framridningen, rätt var det va så stog hon på bakbena och slog med frambenen? knäpp häst. Men hon var verkligen as fin på framhoppningen har aldrig haft den underbara känslan på henne! VI NOLLADE HELA BANAN LEKANDE LÄTT VERKLIGEN, shit vad fin hon var, dom på läktaren bara- gud vilken fin häst den kommer nog långt och kommer inte peta i framtiden. Och jag tror/vet det stämmer! Men vad fin hon var, känslan lever kvar i blodet fortfarande, och kommer förhoppningsvis göra i en viss framtid, gud vad jag älskar dennna häst!
Sen var jag och mamma ute och fick med dom eftersom dom hade stått i transporten rätt länge, fick några mobilbilder som kommer under filmerna sen :)
det är ni som gör att jag mår såhär bra, jag älskar er otroligt mycket!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0