INBROTTSTJUV

halli hallå. lovade julia att hålla igång hennes blogg lite medans hon är borta. har dock glömt bort det, men kommit på det nu igen! tur det! jaha, någon närmare presentation av mig lär ju inte behövas, har ju brutit mig in på denhär bloggen ett antal gånger förut. men sara heter jag ju iallafall, om ni har glömt det  :)

kan ju ta och berätta vilken fin vän julia är medans jag ändå har här inne och bråkar. hon betyder mycket för mig och även fast vi inte har träffats nu på ett tag så har vi alltid lika gaalet kul & våra minnen går inte att snacka om. förra sommaren var galen, och denhär kommer bli ännu bättre! klättrande katt på vårat tält, åka luftmadrass på sommen & gasa järnet med min lilla racerbåt, chilla gaalet överallt, vara elaka, busa, göra kladdkakesmet och äta med sked, listan kan bli lång. du är superbra min lilla latmask!


tjuven själv !

/pusspuss sara

släng ett getöga på min blogg också är ni gulliga :D klicka HÄÄÄÄÄR !!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0