pigg häst

red gapa en sväng i ridhuset och det tyckte hon om, ibland.. ibland lättade hon ibland bockade hon, ibland sparkade hon, hon var riktigt fin och mjuk men när jag krävde något av henne började hon protestera så jag försökte få igenom det och det gick sen försökte jag bara få henne glad och berömma henne mycket i slutet. Athena vilade för hon har gått hårt nu men resten av veckan ska hon få gå och jag ska försöka få henne mjuk och lösgjord i bogarna och jobba galoppbommar hade jag tänkt förutom onsdag då de är hoppträning.
Sara Brink ringde nyss och berättade att hon fortfarande var dräktig då de hade varit inne och kollat henne, gud vad kul!
Snygga pappan: http://blup.se/sv-SE/horses/195386-carmargue
JAG ÄR SÅ SJUKT TAGGAD TILLS FREDAG!!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0