2010-08-11 ♥ 2011-08-11

Ett helt underbart år med gapa, helt otroligt vad tiden drar iväg. Tack för alla minnen jag hoppas det blir mycket fler fina minnen tillsammans med dig. Vi har haft mycket motgånger som inte tillhör ridningen men vi har haft otroligt mycket framgånger MED ridningen, tävlingar vi har varit felfria på alla 1m tävlingar slutet iår kanske vi hinner med att starta 110, vi får se. Jag försöker ta allt med en nypa salt. Ett helt j*vla år med 50 mer % som jag tror på mig själv. Nu siktar vi framåt och hoppas på mycket framgångar i slutet av tävlingsterminen. Jag älskar dig världens bästa, finaste, vackraste, pissmärriga (humör) ursnygga sto! Från och med nu satsar vi upp i klasserna och vi kör så mycket som du (vi) klarar av!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0