Världens bästa vän

av en ren händelse hittade jag dig, ångrar ingenting!

Hittade min drömhäst, som nu har varit min i 1 år och 4 månader, sinnes vad tiden går fort! Kommer ihåg när mamma sa: vi ska åka och kolla på hästen Gapa, bara för kul skull, vi ska INTE köpa henne. Men? vi kunde inte låta bli, vi blev kära vid första ögonkastet, du är galen, knäpp, busig, tjurig, positiv, sparkig, stegrig, bockig men allt det där du gör är med din underbara personlighet som jag älskar, en sån häst som du är borde alla ha, alla borde vara lyckliga med sina hästar, alla borde ha en grym häst som det inte finns någon gräns på, alla borde ha en häst som du, då skulle alla älska sina liv, precis som jag gör nu pågrund av att jag har dig, om inte du vore min nu skulle inte jag vara den jag är idag, du är fantastiskt. Finner inga ord hur mycket du betyder för mig, hur underbar du är. JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0