Hoppträning

Julia johansson som rider och tävlar Gappa kommer hit onsdagar nu och håller hopplektioner i ridhuset. Idag gick det bra tyckte jag, mest ryttarfel tex med att jag inte bestämmer avsprångspunkten och blir helt blockerad när jag bestämt mig och det blir fel så måste lita mer på mig själv eller det är svårt att beskriva i text såhär. Men athena var riktigt fin, lite het ibland men annars hoppade hon upp sig fint för att vilat i helgen och sedan longerats i måndags och vilat i tisdags (red inte på fältet då jag inte hade någon sadel) så kan inte vara annat än nöjd!:) och den nya sadeln är fantastiskt skön, får en helt annat position som gör allt mycket lättare!!

Filmen på Gappa kommer upp innan helgen då jag har prov imorgon och har pluggat massor.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0