Fullspäckad dag

Hade löshoppning direkt när jag kom hem
Från skolan tills kvällen. Alla hästar var jättefina. Åkte och handla lite inför friidrottsdagen imorgon, imorgon ska jag ta medalj i spjut, efter nio års väntan på medalj så tycker jag att jag är värd det och att de är dags, eller?;) red gapa nu precis i ridhuset och krävde inget utav henne utan krävde bara lite saker som hon måste lyda, svänga, framåt, bakåt osv. I slutet jobbade jag henne i låg form i alla gångarter.

Tandläkaren var ju här i fredags (maxim) och tog bla gapa och athena. G hade foderfickor som hon hade ont av så när han tog den fodret så blödde hon massor med han slippade till de så att det inte kan komma in foder där igen, annars var hon bara lite vass och AT var bara vass:) gapa märkte jag skillnad på för hon slog inte med huvet som hon kan göra ibland och hon äter upp sin mat myclet fortare. Ibland när de stått inne och ätit så har alla ätit upp utan Gappa för hon står fortfarande och äter och det har säkert berot på tänderna att hon har haft lite ont. Men nu är hon helt hundra, mår jätte bra:)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0