0+4 fel

Är faktiskt nöjd över dagens runda. Hon stog emot en del men jag fick gå på henne med spö och sporrar men är väldigt nöjd då vi klarade alla svårigheter på banan och ett skitpet på inhoppet i två kombination. Men distanserna satt, trekombinationen var perfekt. Jag mätte avstånden bra också, kunde se de på långt håll och var klar på hur jag skulle rida mot hindren. Nöjd med bägges insats:)
Kom på 17 plats, snabbaste tid av alla fyrfelare, hade kommit femma annars;)

Imorgon följer jag med johansson som hästskötare, kul:)


Kommentarer
Julia

Synd att ni rev men jättebra ändå, det var inte direkt ngn lätt bana.. :) Jag skickar ett sms sen för vi har inte bestämt avgångstid ännu! Lägg upp dagens runda också för jag hann ju inte se första delen av banan.. :/ kram



Blogg: http://agnesjuliajohansson.blogg.se
2012-09-08 @ 18:39:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0