FULLT UPP

gullig tränare jag har! http://agnesjuliajohansson.blogg.se/2012/september/fantastiskt.html
 
Mamma, pappa och min minsta syster åkte till malta i lördags, är inte alls avis! jag och min syster är hemma själva. Ska ALDRIG ha ett stort hus, usch vad man får städa hela tiden.. Ingen hund heller, den ena pissar inne, den andra fastnar under altanen och den tredje är heldöv och senil. FÅR PANIK!! Har inte hunnit rida heller, skulle gjort de igår men då inträffade lite andra saker som vi inte räknat med, men det skadar inte dom att vila. Gappa och Athena har rastat sig i hagen genom att köra deras lopp de kör varje dag, haha. Imorgon har vi studiedag, så axel, Noel o edith skulle komma o mysa lite. Mysimys. Har prov på torsdag och har inte hunnit plugga, ska försöka ta mig tid till de idag!
 
Jag och alma har typ bara sovit fyra fem timmar per natt, vi kommer aldrig i säng, haha. HUNDARNA är bara jobbiga, den lille pissar inne tre gånger per natt även fast den var ute igår kl 12 och inte ville, åhhh!! nu ska jag platta håret och fixa lite sen släppa ut hästarna och dra mig till bussen. Vi hörs:)
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0