DAG 2

Igår kväll kl 10-11 hade jag bestämt mig helt för att inte starta idag, men jag gjorde ett försök och försökte göra allt lite bättre idag. Och det gick faktiskt. På framhoppningen kändes hon inte alls bra, lång och käftig och fick inte alls någon bra känsla. Gick iaf in och försöka glömma allt sen igår. Hon var jättefin faktiskt, inte lika käftig idag som hon var igår. Fick ett nedslag på första hindret då jag inte kom ut ordentligt då athena tyckte att det var läskigt. Tredje hindret fick jag ett nedslag för hon blev lång innan. Annars var hon fin. Red dock riktigt dåligt till en linge mot väggen då hon inte ville byta galopp osen blev hon vinglig och jag fick ingen kontakt med henne så vi kom nära och fyra galoppsprång fram till ett räcke där vi klämde in fem (?) annars var resten av banan bra. Fyran o femman var riktigt bra!!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0