hopptävling tollstad

åh vilken duktig syster jag har som fixade ihop 2 blågula rosetter och de var så fina verkligen, jätte fina.

AT har vilat ett tag efter tävlingen som ni kanske har märkt, hon behöver ta det lite lungt nu ett tag eftersom hon har tävlat flera helger irad och hoppar 2-3 ggr i veckan då det är tvådagars ibland+hoppträning. Så taggar ner med tävlingar då det har gått så bra så hon får smälta det lite, gick ut och gick med henne idag och imorgon longerar jag emd pessoaselen och på måndag blir det en uteritt och sedan ska hon hårdtränas, speciellt galoppera mycket i skogen och marbarbete sedan blir nästa tävling i boxholm, 110 bara.
Imorgon åker jag och hoppar gapa tror jag mamma sa, det var ett tag sedan nu!
i'm gonna live my life

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0