Dagen

ridit en pissmärr som inte ville gå förbi valackerna, åh vad förbannad jag blev, tillslut var jag så arg så jag bara drog i ena tygeln (hon stegrade) och gav henne 5 spön på baken hårt, sen skenade hon, haha. HATAR verkligen när hästar vänder och ställer sig, nämner inget namn på hästen då ni säkert kan lista ut vem det är jag pratar om ;) Sen var hon superfin!! hoppade och stuttsade och ville bara framåt när hon visste vem de var som bestämde. Då är det så roligt att rida henne!
Karina red Athena (mamma är velig och vill att hon ska ridas i veckan ändå, haha. Men de blir nog bra, ska försöka hinna med skolan med bara) och hon sa att jag hade gjort ett superbra jobb med henne och att hon var loss i sidorna och mjuk,  jätte kul att höra!
Satt och pluggade i en timme i den underbara solen fram tills nu:)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0