it sucks to be sick

igår och imorse lutade det mot ingen tävling alls men nu har jag ingen feber längre för det tog halsen över och det är mycket bättre för då kan man ju tävla ;) åh mådde jätte dåligt igår för att jag var helt inställd på att jag inte skulle bli frisk då pappa smittade mig och han har varit sjuk och jätte dålig i en vecka, men nu lutar det mot tävling iaf! :) Mamma har ridit Athena ons-fre och jag ska försöka rida imorgon kväll annars sparar jag mig till tävlingen. AT har fått sånt självförtroende nu innan har hon frågat mig hela tiden men nu tar hon saker mer ''förgivet'' och vet att det här klarar jag det är inte läskigt, det märktes nu i linköping hur självsäker hon var, tog avstånden jätte bra och tog tag i hindrena själv och taxerade jätte bra. Idag när jag satt inne och drack vatten så ser jag AT galoppera i hagen och j*vlar vilken bakbensaktivitet hon har, sjukt! vägde mig precis och hade gått ner tre kilo, inte helt fel. Tack feber ♥ Ne nu väntar jag på mammi, pappi och märtis ska komma hem med god fredagsmat och strepsil. Sen blir det att kolla på nyström när han dansar loss på dansgolvet!
Saknar gapa en del, speciellt på hopp banan!
Denna tävling var hon helt crazy, speciellt på framridningen då hon bara stog på bakbenen HELA tiden, upp ner upp ner för att hon inte fick hoppa det hinder hon ville när jag skulle galoppera förbi det, så var tvungen att rulla över hindrerna om och om igen tills hon slappnade av, men j*vlar vad hon kan hoppa och vad kvick hon är även fast jag la henne fel på många ställen då jag inte riktigt hade kontrollen på henne som ni kanske ser innan start på filmen, haha.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0