Skit också

Fortfarande hög feber som gjorde att jag inte kunde hoppa även fast jag försökte säga att jag mådde bra fast jag inte gjorde det.. Men som tur är har jag en mamma som kan rida AT! Ibland tar de emot att hon ska rida henne, speciellt i veckan innan en tävling men men det är tur att vi rider likadant ungefär :) nu säger jag godnatt för en stund iaf och om jag mår såhär imorgon stannar jag hemma men ska försöka hoppa henne imorgon lite beronde på hur jag mår.. Och har bloggat ett tag från mobilen därför inläggen blir lustiga och inga bilder, sorry men datorn har en vilopause, mer än förut iaf ;) Men bestämde precis med min vän ellinor att hon kommer hit påskhelgen +måndag och sover över med sin häst och på söndagen är det ju hoppträning så det blir ju perfekt, ser verkligen fram emot det!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0