Gårdagens ridpass

AT var så himla fin igår, efter lite traglandes i vänstervarvet. Hon biter sig fast i innersidan (vänstervarv) och vill ibte ta stöd på ytter, så jobbade mycket på det och med tre galoppbommar med bara 1.75 m emellan varje och hade super kort galopp och det tyckte hon var superjobbigt (!!!) speciellt i hennes svaga sida, alltså vänster. Iaf i slutet var hon verkligen superfin, idag ska jag försöka rida ut, i helgen är det ju tävling i örebro med laget, jag hoppar 120 eller om det var 110 i framhoppningsklassen och sen 110 i laget då den yngsta junioren skulle hoppa de :) Måndag- uteritt Tisdag- fältet Onsdag- hoppträning (ska bara hoppa lågt så är hon Mer taggad på söndag!) Torsdag- uteritt Fredag- markarbete, ska se om jag hittar något i övningsboken Lördag-fältet Söndag-tävling

Kommentarer
Ebba

Hoppas det går bra på tävlingen i helgen Julia! :D



Blogg: http://ebbamarialouise.blogg.se/
2012-03-26 @ 08:41:04
Ebba

SV: Ja det gör jag :) jag rider en storhäst hos Johan Becker på Ekbäckens stuteri några ggr i veckan, sen rider jag även ett halvblods sto hos en tjej som mamma känner! :) känns skönt att rida igen efter allt styr.. Kul att rida storhäst också! :)



Blogg: http://ebbamsrialouise.blogg.se/
2012-03-26 @ 18:16:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0