gapa igår

Red ju som sagt Gapa igår, hon var jätte fin och det är en helt annan häst nu. Testade mig de 5 första sekunderna jag satt på henne efter Anna ridit, stog på bakbenen men då skulle jag ta ett mantag med högerhand och böja henne jätte mycket till vänster för hon har ett sånt ''bra'' självförtroende att hon vet vart gränsen går när hon stegrar, och har även en bra balans där uppe och stegrar där av inte över. Sen gick det jätte bra, hon ifrågasätte mig några gånger, men annars gick det bra tyckte jag. Anna har gjort ett fantastiskt jobb med henne på bara lite mer än en månad! Men har lite att fundera på somsagt..

Kommentarer
Ebba

Hon ser jättefin ut! :) kram



Blogg: http://ebbamarialouise.blogg.se/
2012-03-05 @ 08:24:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0